Brabus Rocket GTS предлага чудовищни параметри и цена

Това не е тунинг, а специален проект с 1000 к.с. и 1820 Нм на цена от $1 млн.

Пламен Георгиев,
Brabus Rocket GTS

Brabus

Brabus ни показва това, което без съмнение е най-странното му произведение до момента: Rocket GTS. Макар да не става ясно от пръв поглед, това творение всъщност е базирано на Mercedes-AMG SL, трансформиран в поръчков Shooting Brake, обвит изцяло с въглеродни влакна и оборудван с plug-in хибридно задвижване, което развива чудовищните 1000 конски сили.

Mercedes вече прави AMG, Maybach и Mythos PureSpeed ​​версии на SL, но нито една от тях не идва с фиксиран покрив и каросерия като Rocket GTS. Brabus е трябвало да проектира и произведе няколко персонализирани панела на каросерията от нулата, включително покрива, колоните, задните калници и вратата на багажника. Rocket GTS се отличава със смел бодикит с гигантски предни колесни арки, вентилиран преден капак и по-агресивни всмукателни отвори, привличайки погледа и разпалвайки завист, където и да се появи.

Brabus

Конструиран в автоклав от предварително импрегниран въглерод, каросерията на този Shooting Brake налага сравнения с „клоунската обувка“ Z3 M Coupe на BMW и скорошния Concept Touring Coupe, базиран на Z4. Brabus твърди, че новият дизайн е тестван във въздушен тунел, за да осигури „изключителна“ стабилност доста над границата от 300 км/ч. Плоската линия на покрива, ясно изразеният duck tail спойлер и агресивният заден дифузьор не са само за показ – те активно увеличават притискащата сила при високи скорости.

Brabus

GTS стъпва на джанти Brabus Monoblock P Platinum Edition, с интегрирани карбонови аеродинамични елементи, които подпомагат охлаждането на спирачките. Друг акцент са четворните титаниеви накрайници с карбоново покритие с активни изпускателни клапи, осигуряващи на Rocket GTS подходящ саундтрак.

Brabus

За задвижването се грижи плиг-ин хибридната система, в чийто състав влиза преработен 4,5-литров битурбо V8 и електромотор, чиято системна мощност е 1000 к.с. и 1620 Нм. Реалният въртящ момент е 1820 Нм, но той е електронно ограничен, за да се предпази деветстепенната автоматична скоростна кутия от ранно пенсиониране.

Тези цифри, достойно за суперавтомобил, представляват увеличение от 184 к.с. и 573 Нм спрямо серийния Mercedes-AMG SL63 S E Performance, който сам по себе си не е маломощен.

Според Brabus, Rocket GTS се изстрелва от 0-100 км/ч само за 2,7 секунди, достига 200 км/ч за 9,5 секунди, а границата от 300 км/ч за 23,6 секунди. Максималната скорост е ограничена до 317 км/ч.

Brabus

По-високата Shooting Brake каросерия и премахването на механизма за подвижния покрив са позволили отваряне на повече място за багаж в товарното отделение зад конфигурирания като 2+2 интериор, което превръща този модел в най-практичния SL.

Интериорът е бил третиран от Brabus Masterpiece с тапицерия от мека кожа и алкантара, покриваща цялото купе. Добавено е и щедро количество карбонови детайли и емблеми Brabus.

Brabus не уточнява колко от тези "лимитирани" модели Rocket GTS ще произведе. Това, което знаем, е, че първият екземпляр вече е пуснат за продажба на официалния уебсайт на Brabus, предлагайки впечатляваща цена от 945 762 евро.

Тунинг Brabus Rocket GTS Brabus